reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Rúčková

Martina Rúčková

Bloger 
  • Počet článkov:  300
  •  | 
  • Páči sa:  32x

Diagnózou aj povolaním právnička, záľubami nadšená cestovateľka. Život ma zatiaľ viedol po osi Košice-Oxford-Bratislava-Moskva-Praha. Spolu s manželom cestujeme po nových aj starých miestach, snažiac sa navštíviť všetky pamiatky svetového kultúrneho dedičstva UNESCO po ceste. Zoznam autorových rubrík:  Stredná EurópaAnglicko, ŠkótskoSeverná EurópaVýchodná EurópaZápadná EurópaJužná EurópaRuskoZápadná ÁziaStredná ÁziaJuhovýchodná ÁziaArabský svetStredná Amerika a KaribikZážitky z ciestKultúraSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Grécke cesty: Západ slnka na Santorini

Martina Rúčková

Grécke cesty: Západ slnka na Santorini

Plavba z Mykonosu na ostrov Santorini bola bez debaty jednou z najhorších, aké som v živote absolvovala.

  • 7. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 397x
  • 1
Nočným vlakom do Dagestanu

Martina Rúčková

Nočným vlakom do Dagestanu

Prvou z ruských kaukazských republík, ktoré som navštívila, bol Dagestan. Je to jedna z destinácií, pri ktorej sa mnohí ľudia zhrozia, prečo tam vlastne idem. A odpoveď je jednoduchá:

  • 5. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 341x
  • 2
Dáte na rady stránky Tripadvisor? Pozor na falošné recenzie!

Martina Rúčková

Dáte na rady stránky Tripadvisor? Pozor na falošné recenzie!

Neviem ako vy, ale ja stránku Tripadvisor milujem. Najmä v prípade, ak sa mám rozhodnúť, ktorú reštauráciu chcem v novom meste navštíviť, veľmi rada si nechám poradiť recenziami a hodnoteniami. Mnohokrát mi veľmi pomohlo, že si môžem nájsť všetko o reštaurácii online ešte pred tým, než prekročím jej prah. A podobne je to aj s hotelmi. Väčšinou používam aj riadneho turistického sprievodcu, v mojom prípade Lonely Planet. No nech máte hoc aj jeho najnovšiu verziu, informácie, ktorú zozbierajú jeho redaktori, môžu byť v čase vašej návštevy staré a preto nie je na škodu druhý názor. Ale pozor, Tripadvisor vás môže v niektorých prípadoch zradiť. Preto vám ponúkam zbierku mojich osobných lakmusových papierikov k určovaniu, či hodnoteniam možno veriť alebo nie.

  • 14. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 949x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu